Tietoa meistä

4H-toiminnalla on alueellamme pitkät perinteet. Noormarkun yhdistys on perustettu jo vuonna 1928, jolloin 4H-järjestö on tullut Suomeen. Porin yhdistys on perustettu 1985, mutta toimintaa on ollut jo vuosia aiemmin toisen nimisenä yhdistyksenä.

Yhdistystemme toimisto sijaitsee keskeisellä paikalla Porissa, Yhteisötalo Otavassa, pääkirjaston vieressä.

Kiinnostaisiko kerhon ohjaaminen?  Haluatko olla mukana mahdollistamassa mukavaa ja kehittävää tekemistä lapsille? Onko juuri sinulla miljoona ja yksi upeaa ideaa ja halua ohjata 4H-kerhoa? Jos osui, niin ota yhteyttä! Lisätietoja ja hakulomake myös ohjaustehtäviin Töitä -välilehdellä.

Porin 4H-yhdistys

Otavankatu 5, 28100 Pori

Toiminnanjohtaja Minka Uusi-Kartano

sähköposti: pori@4h.fi

puh. 0505615268

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

Allaolevalla linkillä pääset liittymään jäseneksemme, valitse pudotusvalikosta joko Pori tai Noormarkku, riippuen kumpaan yhdistykseen haluat liittyä, ja seuraa ohjeita. Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoon!